Sluit venster
  • Zoek je misschien:
  • Een ogenblik geduld alsjeblieft.

0Item(s)€ 0,00

Klachten en garantie

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Wij adviseren je om de geleverde producten na ontvangst te inspecteren en eventuele gebreken meteen:
- via e-mail: info@lascarpa.nl;
- per post: Kruisstraat 8, 5341 HD OSS of
- telefonisch: +31-(0)412-623045 bij ons te melden.
Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. De algemene garantie is 6 maanden na aankoop. Gebreken die door een materiaal- en/of een productiefout veroorzaakt zijn, zullen vakkundig worden hersteld. Indien dit niet mogelijk is zal een vervangend product worden verstrekt. Indien dit ook niet mogelijk is ontvang je het aankoopbedrag terug. Slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en klachten veroorzaakt door ondeugdelijk gebruik van schoenen, zijn geen klachten en zullen door ons dus niet als zodanig behandeld worden.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je niet tevereden zijn met de manier waarop je klacht is afgehandeld, dan kunt je altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar LaScarpa.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).